cved,,,泥左個超樣衰既阿sir......跟住,,,,玩拍賣.....要討論,,,,我同ivy都冇得討....得班男仔講晒!!跟住,,,拍賣...d人係度亂泥!!不過,,,,都幾好玩!!XDDD''
PE,,,又check time!!都唔知點解成日都要check架!!跟住,,,打羽毛球,,,同winnie打好自卑呀!!佢真係好勁呀!!
中文堂,,,,我好乖咁聽書......
英文堂,,,,睇戲,,,,好好睇呀!!