bigkwan
暱稱: 蝕他.×`
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
27/5
極力推介!
26/5
24/5
23/5
文章分類
全部 (214)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 214
留言總數: 67
今日人氣: 8
累積人氣: 2803
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 29 日  星期日 晴天
花市,,,

琴晚,,,食完飯之後,,,成班人去左元朗行花市.....o個個陣都11點幾lu!!即係年初一我做第一件事係行花市啦!!去到,,,勁多人呀!!要人流管制,,,所以要行一大個圈先入到去.....行到門口仲要一批一批咁入.....多人到咁wor!!不過,,,,元朗個花市真係好大呀!!條街真係好闊!!成2個球場呀!!行左好耐好耐!!隻腳行到好 [支力] !!又好眼訓!!最後,,,3點幾番到屋企.....4點先訓.....不過,,,我今朝11點幾就起左身啦!!係咪好勁呢!XDDD''.....

 

                                                新年快樂!!

刊登時間︰2006-01-29 01:41 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 bigkwan 的日誌)


wylie 於 2006-01-31 08:26 AM 發表:
有冇buy氫氣球??!
我冇= =
好想要= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇呀!!今年d氣球麻麻炸!!不過,,見到好氣球飛走左....
Posted at 2006-01-31 09:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]