琴晚,,,食完飯之後,,,成班人去左元朗行花市.....o個個陣都11點幾lu!!即係年初一我做第一件事係行花市啦!!去到,,,勁多人呀!!要人流管制,,,所以要行一大個圈先入到去.....行到門口仲要一批一批咁入.....多人到咁wor!!不過,,,,元朗個花市真係好大呀!!條街真係好闊!!成2個球場呀!!行左好耐好耐!!隻腳行到好 [支力] !!又好眼訓!!最後,,,3點幾番到屋企.....4點先訓.....不過,,,我今朝11點幾就起左身啦!!係咪好勁呢!XDDD''.....
新年快樂!!
|