♥♡﹏ my feeling ﹏♡♥
☞ 大MOON親筆
♨..純..粹..隨..筆
2009 年 2 月 5 日  星期四   晴天


11個月 滿足 分類: 未分類

我哋一齊已經有11個月啦.

下個月, 我哋就一年啦.

第一次同人拖咁耐.

11個月, 我哋依然熱戀.

一切已經盡在不言中.

 

我哋一齊笑過,

我哋一齊喊過,

我哋一齊開心過,

我哋一齊傷心過,

喜怒哀樂, 都一齊試過......

(閱讀全文)

2009 年 2 月 3 日  星期二   晴天


好天 開心 愉快 分類: 未分類

7:20am接到老公個電話, 我超眼瞓, 迷迷糊糊咁同佢講咗幾句.

cut咗之後我又瞓過, 發咗個夢醒咗, 我call老公, 同佢講我今日唔去佢度.

今日又有D唔夠瞓嘅感覺, 頭有D暈, 頸好沉重.

我仲想喺今日之內仲曬法規, 甚至寫埋語文果篇嘢.

依家食緊早餐, 食完就要搏殺啦. 哈哈`

2009 年 2 月 2 日  星期一   陰天


我嘅老公 小偉偉偉 不安 分類: 未分類

琴日3:15pm我裝好身, 出咗去買手機卡, 點知十八甫去開果間冇開, 咁我繼續行, 喺一間賣茶葉嘅檔充咗.

之前就一路行一路打俾老公, 2次都冇人接. 我發咗條sms俾佢, 冇復.

喺4:50pm老公發條sms話佢今晚俾個驚喜我.

 

6點幾老公打電話俾我, 我見到部機顯示[老公.J], 我知老公翻咗嚟廣州啦~

爆開心啊我, 好掛住佢, 最想就係見到佢!!!

 

7:08am, 老公打電話俾我,&ws......

(閱讀全文)

2009 年 2 月 1 日  星期日   陰天


悶爆啦 鬱悶 分類: 未分類

點解依家過年冇曬喜慶嘅氣氛啊? 真係好悶嘅!
之前幾日又凍, 唯有喺屋K蒲.
呢幾日又熱翻啦, 又要趕功課!
好煩啊, 一定要做咁多功課?
一科都就嚟抄到我癡撚線啦!

叼, 今日先1號. 老公聽日先翻!
呢幾日真系悶到狗撚咁啊!
唉, 乖乖哋聽老公話做埋D功課去先.
費事見到老公都有做功課!

好掛住老公仔啊!
咁多日冇見,好似都成個星期啦......

(閱讀全文)



bigmoon
暱稱: 大MOON
性別: 女
國家: 中國內地
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
aBowman 動物flash
Cartier LOVE
163 BLOG
吉田耀司(jtys-tyc)
無保QQ申請繁體版
無保QQ申請英文版
酷廣州(KUGZ)論壇
RSS 訂閱
RSS Feed