我哋一齊已經有11個月啦.
下個月, 我哋就一年啦.
第一次同人拖咁耐.
11個月, 我哋依然熱戀.
一切已經盡在不言中.
我哋一齊笑過,
我哋一齊喊過,
我哋一齊開心過,
我哋一齊傷心過,
喜怒哀樂, 都一齊試過......(閱讀全文)
7:20am接到老公個電話, 我超眼瞓, 迷迷糊糊咁同佢講咗幾句.
cut咗之後我又瞓過, 發咗個夢醒咗, 我call老公, 同佢講我今日唔去佢度.
今日又有D唔夠瞓嘅感覺, 頭有D暈, 頸好沉重.
我仲想喺今日之內仲曬法規, 甚至寫埋語文果篇嘢.
依家食緊早餐, 食完就要搏殺啦. 哈哈`
琴日3:15pm我裝好身, 出咗去買手機卡, 點知十八甫去開果間冇開, 咁我繼續行, 喺一間賣茶葉嘅檔充咗.
之前就一路行一路打俾老公, 2次都冇人接. 我發咗條sms俾佢, 冇復.
喺4:50pm老公發條sms話佢今晚俾個驚喜我.
6點幾老公打電話俾我, 我見到部機顯示[老公.J], 我知老公翻咗嚟廣州啦~
爆開心啊我, 好掛住佢, 最想就係見到佢!!!
7:08am, 老公打電話俾我,&ws......(閱讀全文)
點解依家過年冇曬喜慶嘅氣氛啊? 真係好悶嘅! 之前幾日又凍, 唯有喺屋K蒲. 呢幾日又熱翻啦, 又要趕功課! 好煩啊, 一定要做咁多功課? 一科都就嚟抄到我癡撚線啦!
叼, 今日先1號. 老公聽日先翻! 呢幾日真系悶到狗撚咁啊! 唉, 乖乖哋聽老公話做埋D功課去先. 費事見到老公都有做功課!
好掛住老公仔啊! 咁多日冇見,好似都成個星期啦......(閱讀全文)