7:20am接到老公個電話, 我超眼瞓, 迷迷糊糊咁同佢講咗幾句.
cut咗之後我又瞓過, 發咗個夢醒咗, 我call老公, 同佢講我今日唔去佢度.
今日又有D唔夠瞓嘅感覺, 頭有D暈, 頸好沉重.
我仲想喺今日之內仲曬法規, 甚至寫埋語文果篇嘢.
依家食緊早餐, 食完就要搏殺啦. 哈哈`