今日過得算唔錯∼有班網上fd陪我傾下計,串下人-.-
今日成11點幾起身,一起身,一份已經涷左既早餐係我面前 !!!再加埋一杯涷左既奶茶!
照食lor-.-食完,過一陣就食午餐啦 ,今日本身想整個blog整靚d,但整來整去,整左幾粒鐘
都係得個吉 ,我咪放棄左羅-.-跟住咁係上戀愛盒子玩啦,今次有野要更新wo!!!
原來係更新左我最喜愛玩的大富窿,一開頭唔係好知玩咩,但玩耐左少少就識晒
我正係知道我今日玩既次數唔過2隻手,win既次數只有2次,玩既次數,雖然唔過2隻手!
but玩左至少6粒鐘-.-真係好長呀!!!不過一邊玩一邊傾都幾開心!
今日差唔多成日玩晒電腦(基本上除左食飯∼等等呢d事之外)就無離開過電腦!
最重要係我成日無飲過水!!!係得晚餐時飲過下碗湯!
打完呢篇野∼我會去雪櫃偷返枝氣水飲!事關氣水唔係我買-.-
打住咁多先∼聽日唔知聽日事!
|