今日都係好遲起身,不過放假係咁ga啦!今日一起身食完野,咪就咁係玩電腦羅!
今日一上線見到好多團友係到傾計,咪傾埋一份羅!一邊玩住盒子既p5,一邊傾
玩左一陣,咪交換下電話咁羅=.=我估到有人真係打電話來@@
佢地打來之後,我好多時都唔出聲-.-因為唔知講D乜好!!!
得閒先出一兩次聲!!!搞到比人狂串!就咁樣傾傾下電話!
傾到我返工,傾左成粒鐘咁大把∼!最長的一次。。。。
傾到成粒鐘咁大把之後,咁係去準備返工啦。我一邊洗頭就一邊傾...
洗完頭,就緊係沖涼先啦,咁我咪話要CUT線...!!!
cut左之後,準備好返工了,咪就係咁返左工羅-.-
返到M記,就咁係食返餐M記啦!食完先再做野!
做左2粒鐘之後,個肚仲好飽!咪叫少左D野食咁羅!
到左9點之後,我個間M記收鋪,我今日要幫手收,做到我好累!
雖然仲有好多人累過我,辛苦過我-.-佢地仲好有心情去WET!!
我就自己返左屋企玩電腦∼繼續同盒子D好朋友傾計+升P5
今日個BLOG好彩係12點之前打到∼就來過12點!只能夠比個good自己
|