├鼓勵←│→努力┤〝是人的原動力。〞
咪就係講自己生活事lor=.=不過可能唔會日日寫ga=.=!
billsit2008
暱稱: 薛薛
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
家中的被窩
工作工作
多日來的無聊
多日來的不幸運
好心情的一星期
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 3
今日人氣: 0
累積人氣: 348
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 1 月 1 日  星期二   晴天


好無聊的一天 無奈 分類: 未分類

琴日去左荃灣倒數,因為我要返工,返到11點左右,就約左朋友去荃灣倒數...

我朋友係佢屋企樓下等我!我咪去佢樓下lor∼跟住就一齊去荃灣同埋其他朋會合-.-

去到時,佢地入左大球場!!!我地咪入埋大球場到搵人lor∼點知搵極都搵唔到!!!

倒數都完埋仲味見到人!咪去出口到等lor∼去到出口等左陣∼!d police

叫我地直行唔好停∼咪直行左lor∼仲味見到班fd∼

直接傾電話∼過幾條街搵佢地=.=

搵完之後∼佢地去打機,我就同我fd去食左野先,食千味拉麵!!!好好食@@

跟住咪去機鋪同佢地會合咁lor=.=見到佢地係機鋪到玩大富翁,咪唔阻佢地lor∼!

我就同我個fd繼續去搵其他機玩-.-玩左場高達!!!基本上無咩點打過就輸q左-.-!!!

好難控制!!!今次係我第一次係香港入錢係機鋪打機!打左場就唔玩!

跟住我就同個fd搵其他機玩!搵左架好大個mon的槍game∼係咁射d人∼勁好玩=.=

開始係咁死∼係咁入錢!!!之後都係,係咁死∼係咁入$∼!最終,用左50幾$打爆機-.-

我同fd+埋起來!!!排第11名-.-!!!晒左唔少$-.-

返到屋企∼玩左陣盒子∼差唔多成4點先訓-.-

朝早10:25分起身-.-(知唔知點解記得咁清楚?)

因為我要返工∼返11點-.-我咪以我極高速刷牙洗面換衫!!!5分鐘ok左!!

就立即出門搭車返工!!!好彩唔係遲好多!!!

其實今日返去係好無聊既!因為我個間m記∼來既人好似數埋都唔夠20個-.-

我差唔多係到坐左4,5粒鐘都無野做!!!!悶到死!!!

跟住就6點幾收工返屋企∼打blog同埋玩陣盒子∼就係咁多野搞!!!

新年快樂






訪客留言 (返回 billsit2008 的日誌)


iriswch 於 2008-01-05 01:37 PM 發表:
hi..
我係Reason呀!!
加我丫!!
(iriswch)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]