今日返完學就唔換衫,直接返工-.-平時都係換左衫先返
今日返到去~m記人流同平時差唔多!
都唔係做得好累~!但到左收鋪~個人先開始累!
今日做到個人有d散~仲要做英文worksheet
唔係既話又會比呀sir小~~~~!!!!
今日企左成2堂,仲要全班個隻-.-就係因為無做worksheet
所以今晚點都要做晒佢!
我一放工就打左個blog先~
衫都味換呀~!今日爆左粒倉出來~係個鼻到~可惜-.-
返到學校就比人串左2句-.-我以微笑回應~無理佢!!!
返左今日之後~放埋聽日1日假~!我就要返埋星期3456-.-
連續做幾日~無時間打機!!!!可憐呀@@
|