快上課了...
升到班....不過呢要同其他同學分幵...
吾知仲可吾可以一齊再打波呢?
哀然有人問我入左咩班...
我刀係答入咩班刀無所謂
其實吾係! 我想入反完先自己個班t__t 因為完先個班熟d嫁ma-0-
仲有個 問題係...:吾知個班主任 好吾好-,-
琴日仲見D中一生...只見到女仔-.-(4個)
...刀係.. 姣..姣.姣姣...