| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009-10-03 |
分類: 未分類 |
唉....我現在好煩ar,都唔知點算好,
我......想死ar!如果知咩野既人幫下我la!
我唔想打blog la,來左都比個cm la!
|
| 發表時間:2009-10-03 11:02 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm Posted at 2009-10-03 10:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
c_yee 於 2009-10-03 12:31 PM 發表:
有咩咁煩呀.. 唔想打blog? 你不嬲都冇咖啦
|
網主回覆
謝cm Posted at 2009-10-03 10:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-10-03 10:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-10-03 10:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|