呀k日記
開心的事......
想講的事......
billy1304
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:1282
billy1304
暱稱: 茂利
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
MORE...
«
‹
February 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
最新文章
•
K仔日記
•
呀k日記
•
呀k日記
•
呀k日記
•
呀k日記3
文章分類
•
全部
(33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2010 年 07 月 (1)
•
2010 年 06 月 (6)
•
2010 年 02 月 (4)
•
2010 年 01 月 (6)
•
2009 年 12 月 (16)
•
2010 年 07 月 (1)
•
2010 年 06 月 (6)
•
2010 年 02 月 (4)
•
2010 年 01 月 (6)
•
2009 年 12 月 (16)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
chi124
Kai_0403
loveycr5201
yiu079
HAHAthomas
orz_ban
MinGwA
vincenthui
love_abc123
tammy0714
Siuchin_
cecilia0409
顯示全部(61)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 167
今日人氣: 8
累積人氣: 1282
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2009 年 12 月 6 日 星期日 清涼
茂利日記2
分類:
未分類
昨日放學我同呀蒙去mk時候....小炬打電話比我叫我等佢.....
然後小炬同布布到左.....係地鐵站車廂睇到靚女....
靚女一睇到炬炬同布布....靚女走到車頭...走出車廂...
然後我過去問靚女咩事~靚女睇(布同炬)怕左佢地.....
最開心係我陪靚女返屋企.....
陪到靚女樓下..
然後同蒙去mk....買左d野~~
買完就返屋企....返到屋企我就開心加上有點累就超早就訓左
所以昨日變左今日打日記sor~大家
發表時間:2009-12-05 09:03 AM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 billy1304 的日誌
)
ywy1105
於 2009-12-06 08:51 PM 發表:
cm
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
KA_LING0106
於 2009-12-06 07:05 PM 發表:
CMMMMMMMMMMM`
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
vincenthui
於 2009-12-06 12:18 PM 發表:
cOmmEnT=]
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
janiceyau
於 2009-12-06 10:33 AM 發表:
好=]繼續加油''xdd
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
Kai_0403
於 2009-12-05 01:15 PM 發表:
--cm吧
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
love_abc123
於 2009-12-05 11:40 AM 發表:
cm`--
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
lun0121
於 2009-12-05 11:39 AM 發表:
CM=]
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
TsoKin
於 2009-12-05 10:30 AM 發表:
CM!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 billy1304 的日誌
]