今日返學...除左係禮堂企左個幾鍾 做d無聊活動之外 其餘時間都係班房 訓覺 吹水 = ="2個鍾無野做
終於11點半放學...去聯和食飯之後返屋企
出觀塘攞返張顯卡 返黎係上水同fd食飯 再去左中心
交左海陸空報名費$50x3......都平既
同豪sir jimmy 鋒 鬥快飲可樂....我最慢 shit....
豪sir真係..好x快囉= ="
走既時候同jimmy傾左d野 唉 我會平靜下來嫁啦 心入面總係有d唔舒服
走既時候...唔記得攞返張顯卡 ...............吹漲