| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 9 日 星期五  |
| 2010-04-09 |
分類: 未分類 |
hahaa. 就番學la
大家做曬功課未?
同學要守望相助xd so.........
邊個吾借我就斬邊個!~~haa 
死...自hi到癡左線tim-,-嘻
!shit~~勁多功課冇做
又可以去+oil班lalalaaa
邊個陪我去~~
竟然有咁多功課!超~~
算..吾do啦我:)
打波!勾手才是王道~~hohoohooo.
|
2010 年 3 月 11 日 星期四  |
| 2010-03-11 |
分類: 未分類 |
哈...今日笑死左..
系咁多..好攰@@
吾打lu!
|
2010 年 2 月 13 日 星期六  |
| 2010-02-13 |
分類: 未分類 |
唉..終於新年啦.,,
不過呢年新年無乜FEEL~~
做咩都吾多上心..
乜都吾見曬..哭
|
2010 年 2 月 7 日 星期日  |
| 2010-02-07 |
分類: 未分類 |
我竟然記番QZ嘅PW啦(好大嘅大話@)...嘻
今日同大頭挽到16.30就送左佢歸西%%''超早
之後同兩件蛋散HEA到23.00...哈
今日系咁俾雨林...成身濕曬~~個頭無濕到--哈
一樣功課都末做!!大家''聽日+OIL班見面ㄋㄋ
記住CM!!如果吾CM..我就...
喊!!?
|
2010 年 1 月 17 日 星期日  |
| 2010-01-17 |
分類: 未分類 |
打波打波打波打波打波
打機打機打機打機
呢幾日 日日都做..
無啦啦記起嗰pw 幸運@! |
|