唉...今日下雨..超冇奈.....又想去打波想玩電腦.....一打機又好想玩亂..但係....我部機吾撚知做咩...咩game都玩吾撚到..只係玩到墨香...但係我又吾想玩呢隻game 又好悶好煩....跟住同靖靖...麥奶.....傾icq ...ya 傾到咁上下..好撚悶....比左呀哥玩
跟住去左做豬仔...訓左...訓左2粒鍾...之後望下個天...又下雨..又好似吾下雨///我就好想去打...當我換衫果時..我呀媽問我去邊..我話去打波..之後佢小我///話(病左仲去打波)一陣病上+病你就仆街....之後又冇奈咁過
跟住就係咁搵日記...haha 今日玩左2個...一個係呢個..另一個係....吾記得左.....呢個係岩岩出世既板呀...黎多d呀.....知母
|