又要返學lu...冇奈囉./\.好多功課其實都未做曬呀!!不過算啦.唉......
今日個死人anthea冇返..勁想殺死佢呀.\/.哼!!!!!!聽日佢返黎就知味道^w^
今日5知係5係第1日返學呀?!冇功課囉..好開心呀!!!!!
今日見到佢啦~都ok開心啦~好多人都變左..變左d咩呀?!5知點答你喎...
好多野啦~頭髮啦..仲有..好多好多............ 不過佢就冇咩變囉..呵~~~
我同你地講..邊個入黎睇左之後..5該留言呀..thx