.,'★"`sam....DiarY♀Ω♂
┌緩緩飄落的楓葉像思念┐
└為何挽回要趕在冬天來之前┘
┌愛妳穿越時間 兩行來自秋末的眼淚┐
└讓愛滲透了地面 我要的只是妳在我身邊┘
birthdayon83
暱稱: - SAM`
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
換左新日記...= =
就黎考試啦..~*
又要番學啦...
諗唔到咩主題wo.....-...
第一次用速半打日記.....
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
音樂盒
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 220
今日人氣: 0
累積人氣: 5984
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 25 日  星期五   晴天


(無主題) 開心 分類: 未分類

今日又番夏令啦..真happy

assembly果時∼個人話揭去168頁

但系果頁系空白ga..都唔知點讀!!ha

跟著第1堂係miss賴代呀食屎

不過我地勁嘈佢都唔理**

幾正呀∼之後is

成堂都系做實驗..又系燒野食

pth,冇乜點做過野囉

music..咪又系唱埋d好難聽既歌!!

hist∼nothing

maths,好多人去廁所呀哈哈

然後又係咁做數

死豬朱真煩!!∼.∼

lunch..去左草屋食

番到黎俾人姦呀∼俾人除冷3

最尾成件除左佢好過@@

之後就好無聊咁周圍遊學校-.-

趣藝..玩falling egg

好多人圍觀**

我地丟完雞蛋就去左玩..又去睇魔術

又去電腦室睇人!!

跟著最尾5分鐘黃伯俾我地傾計..

之後去左電腦室用電腦∼用到4:50就落去啦

老師清場果時就走左上去3樓**

過多陣落番hall底..去左7a班房做功課

跟著又打羽毛球wo∼

最尾搞到7點半先走人^^

2005 年 11 月 21 日  星期一   晴天


旅行呀!! 開心 分類: 未分類

首先祝蚊生日快樂先呀∼

 

今日係旅行既大日子呀..7點幾就番到學校啦∼

番到去去左hall底打波!!

然後就落去排隊啦..

但系**等左好耐都未走得呀!!

真系想爆粗呀!!

最尾9點就上車啦..

初時以為好耐先到∼點知4,5個字就到啦**

超快囉!!

然後去左餐廳集合..又悶喎∼

之後等多陣就可以走啦!!

我地跟中心職員既話去2樓燒烤場..

點知燒烤場要係5樓行小路去架∼

好似俾人玩咁囉!!

跟著透爐..透左好耐先得

但係d火好細呀∼又成日有蜜蜂黎

最尾食左少少野就走左去玩啦!

首先去左籃球場打波..打左一陣就去番搵fd啦

但係搵完諗住一齊去玩**

點知d活動要1點45之後先開番..

我見冇野做,就等班會活動啦!!

跟著話冇地方玩..接著我就去左射箭場玩啦

初時唔係幾準∼但系玩玩下就上左手啦

”快樂不知時日過”

話咁快就玩到3點啦..之後就番番中心周圍行

有次上左7樓宿舍訓左陣^^

然後就冇人陪我玩攀石..

之後3點幾就聽到話要走啦∼

最尾番到去就影左張大合照..

影完就走人lu

2005 年 11 月 18 日  星期五   晴天


又到星期五啦.. 開心 分類: 未分類

今朝番到去,,2c一個人都冇呀!!

跟著落去打波..ass之後好似系∼

va呀**有3個人睇堂呀

係度教logo∼原來個阿sir係恩記架

真系唔講唔知呀!!@@

跟著就寫自己既野同埋畫關於自己既logo∼

我畫左一個好有意思架,,又岩位wo!!

簡直100分呀!!*

recess..冇波打∼∼

epa,,好留心咁聽書

因為epa好屎呀!!跟著好快就落堂啦

is做實驗∼∼d人係度話燒(peanut)

相信大家都知點解啦!!然後用火柴燒極都唔著

最尾用bunsen burner先燒著..

之後做完實驗就落堂啦∼

rme..講麻鷹與雞

阿sir係咁話做雞,做雞!!-.-

然後chin∼對test

15分咋..估唔到會咁低分囉**

dyned,,好羨慕葉穎敏同毛毛呀!!

佢地坐最後打到機呀@@

之後lunch同徐子小肥去左郭仔記食∼

然後去7仔見到蚊同簡wo..

真係神奇呀@@之後番到去

冇野做..趣藝∼玩falling egg

整完之後係樓梯玩**爆左好多隻雞蛋

成日都要拎新既雞蛋!!haha

放左學去電腦室用電腦..然後打波打到6幾半就走人lu

---------------------------------------

好開心呀..對姖終於淡左少少啦>o<

2005 年 11 月 11 日  星期五   晴天


6點幾先走呀@@ 開心 分類: 未分類

今朝7點2番到去啦∼跟著做左list bk同溫書..

然後就落去打波lu

跟著assembly,,

好無奈囉∼要唱歌!!又唱埋d難聽既歌wo

最後迫於無奈咁唱左**

eng,,默書∼錯左12個呀-.-

11個都合格ma..偏偏要錯12!!

普通話∼冇乜點做過野wo好似@@

recess,打波呀!!

cl..份功課勁簡單**不過得7個字,so上得果2個字電腦

中史∼教書囉!!

recess,,又打波呀..不過d人屈高∼

搶唔到波呀,,好自卑

maths*死肥朱又唔派test啦!!

係度教書..都唔知姖幾時先肯派∼

rme..睇左段片--

好搞野呀∼話d人用暴力,但系打架唔可以打面同打性器官@@

即場笑爆呀成班!!哈哈

sp..講情緒,,7個字

話咁快就過左啦**跟著lunch

去左7仔食呀●食完買盒tic tac番學校食

然後趣藝∼玩魔術..

好神奇呀,,枝solution本來係透明..但系搖幾下就變左深藍色

之後放係度一陣**又變番透明@@

幾神奇呀,,哈!!然後冇野做

d人拎左個磅黎測脂肪同體重∼

然後黃sir量wo..除左隻襪係度〔fake〕

好搞笑呀/\/\haha∼

之後放左學去左用電腦..用到5點4就落左去打波@@

跟著要清場wo∼但系老師走左

我地又打過,,搵人睇水

之後有老師行過黎呀!!跟著就走左落c座底

同人打排球..打到6點4就走佬lu

2005 年 11 月 10 日  星期四   晴天


跳舞呀...- - 驚訝 分類: 未分類

今日geog test呀∼

以為好易啦,點知好難呀!!

都唔知會唔會勁低分@@

跟著listening**

d人又要介紹玩具..holdon介紹多啦a夢

我都估到la∼佢咁鍾意a夢

然後lis好麻煩..

要用data bk!!!!煩**

recess∼冇波打

家政..考試@@

初時以為好易,,點知淨系做果張ws都做左幾耐

但系唔覺手軟wo∼haha

跟著去左7仔食壽司@@

買滿廿蚊雞個公仔抽到金色呀!!

正爆呀..好難抽架∼

之後買左包m&m食

番到去冇乜野做呀...

maths∼死肥朱又唔派test

佢肯定十年八載先派!!

都預左ga la...佢咁衰

pe∼跳舞呀!!淨系男仔都冇所謂

同女仔一齊先衰呀@@

跟著跳跳下覺得好攰-.-

之後俾江錦隆身左腳..隻腳瘀左**

自由活動∼打波囉!!

然後本來系攝影學會meeting..冇去到∼去左電腦室玩電腦

玩到5點半度就走佬lu