今朝7點2番到去啦∼跟著做左list bk同溫書..
然後就落去打波lu
跟著assembly,,
好無奈囉∼要唱歌!!又唱埋d難聽既歌wo
最後迫於無奈咁唱左**
eng,,默書∼錯左12個呀-.-
11個都合格ma..偏偏要錯12!!
普通話∼冇乜點做過野wo好似@@
recess,打波呀!!
cl..份功課勁簡單**不過得7個字,so上得果2個字電腦
中史∼教書囉!!
recess,,又打波呀..不過d人屈高∼
搶唔到波呀,,好自卑

maths*死肥朱又唔派test啦!!
係度教書..都唔知姖幾時先肯派∼
rme..睇左段片--
好搞野呀∼話d人用暴力,但系打架唔可以打面同打性器官@@
即場笑爆呀成班!!哈哈
sp..講情緒,,7個字
話咁快就過左啦**跟著lunch
去左7仔食呀●食完買盒tic tac番學校食
然後趣藝∼玩魔術..
好神奇呀,,枝solution本來係透明..但系搖幾下就變左深藍色
之後放係度一陣**又變番透明@@
幾神奇呀,,哈!!然後冇野做
d人拎左個磅黎測脂肪同體重∼
然後黃sir量wo..除左隻襪係度〔fake〕
好搞笑呀/\/\haha∼
之後放左學去左用電腦..用到5點4就落左去打波@@
跟著要清場wo∼但系老師走左
我地又打過,,搵人睇水
之後有老師行過黎呀!!跟著就走左落c座底
同人打排球..打到6點4就走佬lu |