-' 朝早同牙爺食完早餐番左學
-' 第一堂家政整野食.. 都吾好食ga -.-
-' 跟住都好無聊//
-' 上體育堂跳左一陣繩~玩羽毛球' 同牙恩玩得好好笑/' 打得好耐 :)
-' 中午同vivien去左食m記..]
-' 上中午堂睇野//' 冇睇到-,-||
-' 又係同vivien一齊放學'' 超開蕊/...
-' 同佢係好xx果頭玩捉'' 依欣'' 玩左一陣/. 佢以為我吾係佢后面. .
-' 佢睇左去第2度' 見到牙恩同kar敏.' 笑死佢'
-' 跟住去左好xx食野' 講左好多野// 2個都差吾多笑死 !!!
-' 跟住番左屋企 ...'
祝我生日快樂 *v*
|