- 星期五果晚.
同vivien係牙翔屋企樓下等左佢成1個鐘'
超想打佢''
跟住去交收完.' vivien番左屋企'
我同牙翔去左搵啫喱佢地...'
果晚9點半先番到屋k''
比牙媽駡左鍋./ 我吾理佢去左沖涼,'
日駡夜駡吾煩ge咩! 留番d口水咪仲好,,,,,,,
放假呢2日都冇得去街.'' 吾比去w0 -.-||
係 屋企發白日夢..