2012-05-02
今天早上晚了起床
只好讓自己放半天假
休息一下吧:-P
下午才回校上化學課
很好;-)
調了新的座位
我十分唔滿意
我唔想坐咁邊:-S
我想坐返中間位置阿
下課後回家小睡了一會兒才上班:-P
下班後本來打算返屋企
點知原來約左人食飯
完全唔記得左:-P
到鴻鴻搵我先記得:-P
唯有即刻搭車落天耀十勝牛喇:-D
Long time no see:-D
比chau chau同kenny搞到笑不停
等你地請食飯架喇xd
食完銀包冇曬錢lu:-(
食飽就自己搭西鐵返屋企
在路上
我仍不斷尋找你那身影
只因為
我仍很想你
很愛你
希望能再看你一眼




聽朝要五點起身lol
救命
落舖頭幫完手仲要返學:-(
Help!

:2012-05-02 10:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


2012-04-30
把自己的時間不斷填滿
其實
只為了讓自己看起來過得充實
為了讓自己沒有空間想你
讓自己暫時忘記愛你這事實

:2012-04-30 09:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


black1110
暱稱: black;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言