|
2011-09-23 |
成朝不停打乞痴@@
又不停流鼻水 :(
十分辛苦.
好彩之後帶返口罩就好好多
不過就好暈好眼訓 -,-
之後PE去跑山
因為唔多舒服就慢慢跑
一路跑一路唱歌
好high ;xd
返到學校係canteen hea左陣先上去
上到lab 唔知痴咩線不停_叫
可能係呢排真係太辛苦喇
叫完先舒服返少少
但係就比人鬧
搞到企左係角落自閉左陣先走
之後落樓下點社果d野.
仲有理埋啦啦隊d野.
之後返工.
全日都好頭暈 :(
so sad :(
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
|
2011-09-18 |
朝早8點去新元中飲茶.
個個都遲到
要我呆坐成半個鐘:(
飲完茶就返工
busy busy and busy ;D
快快手手做晒d野就收工:)
yayaya ;D
放工去三聯等kalun:)
之後去行街:)
yeah =]
親愛的買左個史迪仔crystal gallery比我.
超鍾意(k)
我想買好耐好耐好耐架喇:$
多謝你:-*
之後去吉野家打邊爐.
yummy :)
去完街就返屋企努力做功課 ;D
要讓自己無悔 ;D
努力!
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
« | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | ... | 470 | »
|
|