2011-01-13

 在回家的路途上
寒風不斷
走著走著時候
腦裡又開始在想
明明已經習慣了單獨一人
卻又怎會希望身邊站著一個支持自己的人
也許說到底
我根本就是一個害怕孤單的人
從小到大的經歷教會我不依賴任何人
被迫需要裝得很堅強
堅強的外表之後也不過是一個軟弱的女孩
但卻要承受這麼多的事情
未免有點兒強人所難
但卻不能夠由自己去選擇



:2011-01-13 12:21 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


2011-01-11

 好凍 :( 
凍到又錯失左1次食早餐既機會 :(
返到去呆坐1陣先上車
去荃灣outing
點解著左咁多件衫都仲係咁凍:s
去冰室食lunch.
d野食多到食唔晒-,-
做問卷調查
問左勁多人都冇人理我 :(
香港人真冷漠@@
個甜品超好味:p
返去center到做presentation
突然之間好想發癲@@
所以自己死埋左1邊打機
回程訓教.
之後去返工
累x 100000000000
肚餓-3
-




個人冇咁辛苦
心情亦都放鬆左好多 ;)



:2011-01-11 11:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


black1110
暱稱: black;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言