-V-''///-0-

今朝勁早就起左身囉'''-0-

系比人嘈醒嫁'''---表妹---!?

搞到我又吾知做乜好喎'''咪睇電視囉-v-

成日都系屋企''悶到我就黎痴線嫁啦....!?

跟住..夜晚果陣時'''成家都出晒去喎''

去食飯''-v-我先吾會去阿''

傻既'''-0-..咪自己系度玩電腦囉**

------------------------------

中二既生涯..只系得返幾個禮拜'''

跟住就要升中三啦..又比人既感覺系''

--你又大個左啦''要乖d阿--

個個都系咁講..真系想死阿..''!?

但系都吾知點解今年過得咁快既'''-v-

一眨眼就過去左啦'''

中三..希望都可以讀返英文班啦''

最好就系--岑凱倫--做班主任啦''!?

佢對我地超好囉...''又玩得喎-v-呵



:2007-06-16 08:57 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


-0-''

今日系英文既口試'''

我地仲要系第一班添..-v-

救命''   超驚囉..><

我要對住果個咁既((1a班主任))''

sHiT..       仆街..

驚到我阿....><  痴左線啦''

之後..  同楚''玲''去左鳳園食早餐..

d野好味到阿...-v-    有d想作嘔添..''''

等埋阿珊同君之後...

因為玲要返屋企..

所以得返幾個人..,,

之後同埋阿欣去左KFC食野..

果d雞超好味阿..    哈哈'''     肥死我地咁多個啦..

之後去左((李佩欣))屋企..   睇''鬼上頭''..

勁恐佈囉..     個個都有大嗌''''

仲要系超多次都系咁喎...     攪到個個都好驚阿...

跟住去左君屋企度睇碟..  --史力加2--

都幾得啦..-v-  吾太差**

--------------------------

好野..    終於攪掂啦..  考晒所有筆試啦..

只系得返--中文小組討論--咋..     好野''

呵呵-v-       快d考埋佢啦..''

咁就可以完全放鬆晒啦'''''



:2007-06-15 05:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


black1110
暱稱: black;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言