|
-V-''///-0- |
今朝勁早就起左身囉'''-0-
系比人嘈醒嫁'''---表妹---!?
搞到我又吾知做乜好喎'''咪睇電視囉-v-
成日都系屋企''悶到我就黎痴線嫁啦....!?
跟住..夜晚果陣時'''成家都出晒去喎''
去食飯''-v-我先吾會去阿''
傻既'''-0-..咪自己系度玩電腦囉**
------------------------------
中二既生涯..只系得返幾個禮拜'''
跟住就要升中三啦..又比人既感覺系''
--你又大個左啦''要乖d阿--
個個都系咁講..真系想死阿..''!?
但系都吾知點解今年過得咁快既'''-v-
一眨眼就過去左啦'''
中三..希望都可以讀返英文班啦''
最好就系--岑凱倫--做班主任啦''!?
佢對我地超好囉...''又玩得喎-v-呵
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
|
-0-'' |
今日系英文既口試'''
我地仲要系第一班添..-v-
救命'' 超驚囉..><
我要對住果個咁既((1a班主任))''
sHiT.. 仆街..
驚到我阿....>< 痴左線啦''
之後.. 同楚''玲''去左鳳園食早餐..
d野好味到阿...-v- 有d想作嘔添..''''
等埋阿珊同君之後...
因為玲要返屋企..
所以得返幾個人..,,
之後同埋阿欣去左KFC食野..
果d雞超好味阿.. 哈哈''' 肥死我地咁多個啦..
之後去左((李佩欣))屋企.. 睇''鬼上頭''..
勁恐佈囉.. 個個都有大嗌''''
仲要系超多次都系咁喎... 攪到個個都好驚阿...
跟住去左君屋企度睇碟.. --史力加2--
都幾得啦..-v- 吾太差**
--------------------------
好野.. 終於攪掂啦.. 考晒所有筆試啦..
只系得返--中文小組討論--咋.. 好野''
呵呵-v- 快d考埋佢啦..''
咁就可以完全放鬆晒啦'''''
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
« | 445 | 446 | 447 | 448 | 449 | 450 | 451 | 452 | 453 | 454 | ... | 470 | »
|
|