寫日記 會員中心 登入 登出 
 

暱稱: 嘉CACA
性別: 女
國家: 香港


 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...

好 友

 

今 個 月 係...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
 
 
 
 

我想說其實你很好,你卻不知道

 
2008 年 3 月 1 日  星期六

我終於真係有得參加歌唱比賽啦!

多謝蔓姿~~多謝各位支持我GE同學!!!

今日我就同蔓姿、凱蒨B、慧儀一齊去唱K,

本來CHIBI都有得唱,點知屋企人覺得呢D地方唔正經,

於是就無比到佢去啦!真係慘~~

然後唱得好開心,因為我地有練鍾無艷,

仲成日係度唱懷舊歌,連「甜蜜蜜」都有唱到,夠哂強呀!!

九龍灣個間GREEN BOX唔係咁好,

首先一入到去部點歌機未開,之後又未夠鐘就賣單,

食野又唔係咁好食,搞到我地成日都好煩......

本來CHIBI黎我地可以唱3個鐘架!之後而家就係唱2個半鐘,

唉~~唔緊要啦!下次再聽CHIBI唱過!^^

唱完K就再去音樂會,得個半場,吊我地癮!!

未到5點就放左我地走,所以成班人就特登去左藍田,

你估我地去做咩呢?就係去食冷麵啦!哈哈~

而家諗起都好味啦!!!好想再去食>.<

無幾耐,都無咩行到就番左屋企LU.....

好啦!今日寫到呢度....

----------------------------------------

 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 blackca1994 的日誌)


鵬。哥 於 2008-03-03 09:25 PM 發表:
 加油啊~~''
嘉禮成日話你唱歌好好聽架~
加油!!''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ryan404 於 2008-03-03 01:19 AM 發表:
加油呀!!歌唱比賽
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



夏茵 於 2008-03-02 09:08 PM 發表:
你都唔去我個blog既~~~陣係去其他人|_?
 
有異性布女9人性呀你!!嬲你~~哈
 
講下姐
 
歌唱比賽加油呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iamEKA 於 2008-03-02 06:30 PM 發表:
又去唱埋D舊歌-口-''
 
我都好耐冇食冷面LUU-33-有幾年...因為我覺得D冷面好DIRTY-...-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mandymandy45 於 2008-03-01 10:40 PM 發表:
今日好開心呀....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cliffcheng 於 2008-03-01 08:32 PM 發表:
好耐都冇黎留過言喇﹐你地去唱k咁勁﹐我係唔會再去唱k架喇。因為我覺得自己把聲好難聽。= ="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 blackca1994 的日誌 ]


 
嘉CACA.黑超食蕉
blackca1994
暱稱: 嘉CACA
性別: 女
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新文章
情願受死都不想聽.偽...
2008-05-24
想念.是會呼吸的痛
明白愛到最後,仍須放...
結束
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 78
今日人氣: 8
累積人氣: 1497
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
##date##   ##weather##


##topic## ##mood## 分類: ##category##
##content##