|
| 訪客留言 (返回 blackca1994 的日誌) |
|
|
鵬。哥 於 2008-03-03 09:25 PM 發表:
加油啊~~'' 嘉禮成日話你唱歌好好聽架~ 加油!!''
|
|
Ryan404 於 2008-03-03 01:19 AM 發表:
加油呀!!歌唱比賽
|
|
|
夏茵 於 2008-03-02 09:08 PM 發表:
你都唔去我個blog既~~~陣係去其他人|_? 有異性布女9人性呀你!!嬲你~~哈 講下姐 歌唱比賽加油呀!!
|
|
iamEKA 於 2008-03-02 06:30 PM 發表:
又去唱埋D舊歌-口-'' 我都好耐冇食冷面LUU-33-有幾年...因為我覺得D冷面好DIRTY-...-
|
|
mandymandy45 於 2008-03-01 10:40 PM 發表:
今日好開心呀....
|
|
cliffcheng 於 2008-03-01 08:32 PM 發表:
好耐都冇黎留過言喇﹐你地去唱k咁勁﹐我係唔會再去唱k架喇。因為我覺得自己把聲好難聽。= ="
|