|
| 訪客留言 (返回 blackca1994 的日誌) |
|
iamEKA 於 2008-03-10 09:15 PM 發表:
CM!! 真係聽唔到你有唱錯A 好叻KA LA! >333
|
| 網主回覆 真係聽唔到呀?咁都好d....>.<
|
|
Ryan404 於 2008-03-09 12:34 AM 發表:
唱得不錯呀!!!
|
| 網主回覆 thx"""
|
|
|
樂樂 於 2008-03-09 12:17 AM 發表:
該沒有人唱金精火眼吧(逃
|
| 網主回覆 下..哈!不如你試下呀下年~~^^
|
|
|
MiLK 於 2008-03-08 07:10 PM 發表:
halo=]carmen cm~給我心中的winner=] 咳咳xP
|
| 網主回覆 哈...多謝milk子啦!!
咳咳~~"
|
|
JaCkSiu 於 2008-03-08 03:05 PM 發表:
路過的cM子xD"
|
| 網主回覆 thx""
|