|
| 訪客留言 (返回 blackca1994 的日誌) |
|
phoebet 於 2008-03-17 12:01 AM 發表:
CMCM 呀~~~ 冇去睇七足 tim =3= 好可惜呀~
|
|
|
鵬。哥 於 2008-03-13 01:59 PM 發表:
HI~'' 7足我係5係好型呢!!'' |
|
cliffcheng 於 2008-03-13 10:30 AM 發表:
cm到﹐好耐冇留cm喇。到係個句﹐番到屋企又燒﹐2日唔同咁燒兩次= ="
|
|
|
卓卓 於 2008-03-12 11:37 PM 發表:
CM唷♥♥♥♥ 游水.....唉== 閃囉♥♥♥♥♥
|
|
iamEKA 於 2008-03-12 09:52 PM 發表:
哈...`成班女仔係到扮MICKY...嘜就係咁好玩咩-0-次次都可以玩咁耐..-V-'' 潘太就來俾你地煩到想死-口-;;
|