|
| 訪客留言 (返回 blackca1994 的日誌) |
|
phoebet 於 2008-03-24 04:03 PM 發表:
呀~ 我愛羅你T.T 呀? 好心痛呀>.<(抱抱)
|
|
fisoyu 於 2008-03-23 06:48 PM 發表:
嗨嗨,,cmm 4u 好耐冇上過黎喇' 妳喊咩?! 點解ge?
|
|
florence_102 於 2008-03-23 05:29 PM 發表:
hihi~ cM 4U~ :]
|
|
|
MiLK 於 2008-03-21 06:20 PM 發表:
halo~carmen=] 太多沙入眼的話,心可會痛的=] 所以呢~plz simle=] cm4u=]
|
|
cliffcheng 於 2008-03-21 11:25 AM 發表:
其實咩事唔開心都唔緊要﹐但係最緊要識開心番~嘻﹐係唔係好無聊呢。
|
|
kwokchunlok 於 2008-03-21 01:02 AM 發表:
你開左新blog都唔知 好失敗(淚 |