我是一個陌生人人~~如果我有一日死!還會有人為我傷心嗎??
我寫這個網誌~是想有多D人黎認識我!
我放假時十分悶~~所以我想在網上認識多D人~
你地是男定女我都冇所為,最緊要是你會add我~~
msn:[email protected]
blackcity
暱稱: ★羊咩咩★
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
本年第一日正式上課日...
今日買了隻CD啊~好開心...
回復正常生活~~
2009-05-21
玩左成日~~~~唉!!!!好...
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 2
今日人氣: 0
累積人氣: 727
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 15 日  星期五   晴天


辛苦左5日,終於有假放啦^.^ 開心 分類: 未分類

唉~~~~終於過左一星期裹最辛苦的5日啦~~~

我個人黎講真是好開心啊~

我今日睇左一個笑話超好笑家~

我有日同朋友去買袋沙石諗住舖魚缸低....

我 : 袋沙石好似唔乾淨....洗唔洗要洗下先用呀?!
fd : 唔知呀...你咪洗下先用囉....
我 : 嘩...咁大袋沙...洗完咪有排先曬得乾?! 依家仲要冇咩太陽...
fd : ........=.=' 你係咪玩野.....
我 : ???? (當時我仲未知咩事)

哈哈...有冇人get到咩事?!

是唔是好好笑呢????



2009 年 5 月 14 日  星期四   晴天


做學生真是辛苦啊~ 分類: 未分類

我覺得依家我番學真是十分辛苦啊!

我依家差唔多每個星期都要背書/默書。

今個星期好辛苦啊~

我星期三又要背書啦~不過,好彩篇野都算是短,我唔洸背得敢辛苦。

之後,我放學要做小組討論,果日是我地的(早放日)啊,擾都我要留都5:00幾先可以走人~

本來我可以放3:30家嘛,擾到我敢遲先可以<閃>~唉!番學真是辛苦啊~

第二日我又要測附加數。我溫只是溫左少少喳~今次我的測驗都唔知點死比佢睇啊~

唉~~~~......

(閱讀全文)



2009 年 5 月 11 日  星期一   晴天


2009-05-11 開心 分類: 未分類

呢排因為有太多功課做啦~連寫blog的時間都冇~~

我還要番多四日先可以放下假。好累啊...........

不過到左星期六就可以出去玩lu,因為星期六我同d網友聚一聚啊

日期:5月16日
地點:九龍灣淘大商場
活動:保齡,唱k
發起人:小咩
時間:未決定(有可能全日)

出席人:小咩,暗月,小g,小暗,夜月,小羊

注意:已報名者當天請務必出席,「甩底」者...嘿嘿...

如要商討、交換聯絡電話,請勿在此討論,請到M群發......

(閱讀全文)



2009 年 5 月 4 日  星期一   晴天


今日去左玩^.^ 分類: 未分類

今日,都算是幾好玩。我同我d fd去左元朗的Neway度唱k

本來今日有好幾個女仔一齊去家,但唔知點解佢地甩底,得番一個女仔,四男一女!!!!!嘩.......

唔知點解,今日好似唔是太好玩,可能得一個女仔/人太小啦~

我地唱得都唔是好貴,每人$48,跟著我地去左食野,之後就就回家了。

總之,今日玩完之後第二日又要番學啦~

又要辛苦多四日先可以放假啊~(慘!!!!!!!!!!!!!!!



2009 年 4 月 30 日  星期四   晴天


今日落田,好好玩啊! 開心 分類: 未分類

今日我去【綠田園】度玩,我一開始以為落田會好辛苦,但是今日玩完之後,我又覺得好好玩喎!

今日我唔是影左好多張相,因為有好多蚊,冇心情影相~~

我今日見到一些平時在市區唔會見到的動物。

你估下佢是咩??

 

 

 

 

 

 ......

(閱讀全文)