唉~~~~終於過左一星期裹最辛苦的5日啦~~~
我個人黎講真是好開心啊~
我今日睇左一個笑話超好笑家~
我有日同朋友去買袋沙石諗住舖魚缸低.... 我 : 袋沙石好似唔乾淨....洗唔洗要洗下先用呀?! fd : 唔知呀...你咪洗下先用囉.... 我 : 嘩...咁大袋沙...洗完咪有排先曬得乾?! 依家仲要冇咩太陽... fd : ........=.=' 你係咪玩野..... 我 : ???? (當時我仲未知咩事) 哈哈...有冇人get到咩事?!
是唔是好好笑呢????
我覺得依家我番學真是十分辛苦啊!
我依家差唔多每個星期都要背書/默書。
今個星期好辛苦啊~
我星期三又要背書啦~不過,好彩篇野都算是短,我唔洸背得敢辛苦。
之後,我放學要做小組討論,果日是我地的(早放日)啊,擾都我要留都5:00幾先可以走人~
本來我可以放3:30家嘛,擾到我敢遲先可以<閃>~唉!番學真是辛苦啊~
第二日我又要測附加數。我溫只是溫左少少喳~今次我的測驗都唔知點死比佢睇啊~
唉~~~~......(閱讀全文)
呢排因為有太多功課做啦~連寫blog的時間都冇~~
我還要番多四日先可以放下假。好累啊...........
不過到左星期六就可以出去玩lu,因為星期六我同d網友聚一聚啊
日期:5月16日 地點:九龍灣淘大商場 活動:保齡,唱k 發起人:小咩 時間:未決定(有可能全日)
出席人:小咩,暗月,小g,小暗,夜月,小羊
注意:已報名者當天請務必出席,「甩底」者...嘿嘿...
如要商討、交換聯絡電話,請勿在此討論,請到M群發......(閱讀全文)
今日,都算是幾好玩。我同我d fd去左元朗的Neway度唱k
本來今日有好幾個女仔一齊去家,但唔知點解佢地甩底,得番一個女仔,四男一女!!!!!嘩.......
唔知點解,今日好似唔是太好玩,可能得一個女仔/人太小啦~
我地唱得都唔是好貴,每人$48,跟著我地去左食野,之後就就回家了。
總之,今日玩完之後第二日又要番學啦~
又要辛苦多四日先可以放假啊~(慘!!!!!!!!!!!!!!!
今日我去【綠田園】度玩,我一開始以為落田會好辛苦,但是今日玩完之後,我又覺得好好玩喎!
今日我唔是影左好多張相,因為有好多蚊,冇心情影相~~
我今日見到一些平時在市區唔會見到的動物。
你估下佢是咩??
 ......(閱讀全文)