|
|
| |
|
|
唔舒服阿,
就圍痴甩甩,
個人都特別易著.
不過上堂果陣笑得幾正,
個同學係咁整舞步出黎.
佢動作真係好討厭x)
跟住無啦啦落去默哀.
果陣都無乜感覺!
夜晚睇電視果陣,
見到d人咁細個就失去至親.
浮現左少少傷感;(
俾著我應該會生不如死!
|
|
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
係架啦. 無法子! Posted at 2010-04-22 08:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
父母同自己是很重要的.. 可惜現在的人跟本不知道..
|
網主回覆
我發覺好多人都唔知道! Posted at 2010-04-21 11:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|