|
|
| |
|
|
1般吧,
晚上出去,
去買了很多食物,
全部都同蕉有關,
改名叫笨蕉算:p
灘左水塘好耐,
好好笑囉!
今年大概都是去香港!
之后去左M記坐!
玩無聊野玩到笑..
玩到點幾就返歸~
|
|
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
笨NANA; Xp Posted at 2010-05-09 11:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
薯婆x) Posted at 2010-05-09 06:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-05-09 06:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
IaNmUI 於 2010-05-09 10:18 AM 發表:
cM`
|
網主回覆
阿打啦 妹呢加 妹呢加 xd . Posted at 2010-05-09 12:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yin270 於 2010-05-09 02:24 AM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-05-09 12:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔錯啦,*) Posted at 2010-05-09 12:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|