|
|
| |
|
|
熱:) 琴晚食飽飯.
陪個令妹玩`
本來唔錯. 1多人又發老皮'激到差d喊*
真系唔明點解我連哩種事都要顧t_t.
仲要圍屌我話我蝦佢. :( 落井下石! 
今日放學去左體育館.
報左1個. 仲諗住做埋義工tim=)`
再去左郵局寄信xp 哈 -.-
自己買左野返屋企食..
自己1個好自在. 哩種自系我要既*p
聽日. 終於有貨喇:) 興奮><
|
|
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
yin270 於 2010-05-26 01:00 PM 發表:
唔洗激氣既:)掛住你呀!
|
網主回覆
我1行街就林起之前1齊玩<3 Posted at 2010-05-26 01:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我犯眾憎=( =( .. Posted at 2010-05-25 10:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
IaNmUI 於 2010-05-25 08:42 PM 發表:
=)
|
|