|
|
| |
|
|
今朝起身就狂同yin傾計.
吹左陣,粉同慧都join埋1齊`
果陣落大雨我正要出街.
就繼續1路飲茶1路用手機傾.
佢地都有哂目標咁`想做律師,醫生,護士!
咁我呢-.-? 我對旅遊就最有興趣`=)
不過其實依加諗都唔算早*
我依加既目標係怪但起碼令到我努力xp
yin返黎最令我想做係four.M★影返張合照先`
我想去返漁人碼頭果度影=]
中午果陣打去問隻碟出未,
雖未,但澳門竟然得台版-.-
已經遲人地成星期,仲要咁#
好彩訂左日版姐=) 汁返身彩.
|
|
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
IaNmUI 於 2010-05-31 05:30 PM 發表:
cM`
|
網主回覆
係阿`好少4個1齊.. Posted at 2010-05-31 01:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yin270 於 2010-05-31 05:41 AM 發表:
哈哈-V-!1定要影啦梗係=)
|
網主回覆
係阿:) 等左咁耐喎.. Posted at 2010-05-31 01:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=] Posted at 2010-05-30 11:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
1定會阿=) Posted at 2010-05-30 11:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|