|
|
| |
|
|
都沒有事做 現在找歌聽!
Akanishi jin.
真是個有性格的男子漢.
ya oh.
鐘情他喇 又多點樂趣.
昨天看了金賢重的惡作劇.
其實都唔錯阿.
不過有少部分明顯Dom波鐘喇.
聽日唔會落雨掛?
|
|
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
hiii :D ! Posted at 2010-09-06 10:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
瞎說! Posted at 2010-09-05 11:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
他都不錯:D
但老喇. Posted at 2010-09-04 12:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yin270 於 2010-09-04 01:55 AM 發表:
男子漢=]
|
網主回覆
真的. 歌好聽. Posted at 2010-09-04 01:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yin270 於 2010-09-04 01:54 AM 發表:
哈哈.=]
|
網主回覆
haha Posted at 2010-09-04 01:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
戈個咁既惡作劇呀;;;;;個呀金同個女主角真係very good
|
網主回覆
阿金成個台客咁 哈. Posted at 2010-09-04 12:37 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Dom波鐘. Posted at 2010-09-03 10:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|