|
|
| |
|
|
呃我阿.
leikamwai明明話同我玩鬼屋.
剩係兩個咖嘛.
依咖又加插幾個人.
真係好恐怖咖?
之後今個星期六去看小豬.
好似下個禮拜有美食節喔!
又有煙花wor.
人呢.無人阿.
|
|
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
yin270 於 2010-10-26 01:14 AM 發表:
哈哈,我同你鬼屋第一次=] 每年美食節都會林起我地哥年玩鬼屋,冰稠!
|
網主回覆
真懷念. 我倆去玩鬼屋~ Posted at 2010-10-26 01:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
憎你 Posted at 2010-10-25 09:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-10-25 09:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|