|
|
| |
|
|
由撞返個同學開始..
再去到睇返以前既相..
我好驚阿..
好驚好多野阿,亦都無人幫到我!
諗都唔敢諗..
好難阿,點樣熬阿................
「二零零八年 - 黑沙」


眼袋?
|
|
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
yin270 於 2010-11-13 02:04 AM 發表:
:)
|
網主回覆
dear. Posted at 2010-11-13 09:35 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哇. 掛念你! Posted at 2010-11-13 12:03 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
BYE Posted at 2010-11-09 12:27 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
lov2_k 於 2010-11-08 10:33 PM 發表:
=]
|
|
|
IaNmUI 於 2010-11-04 07:27 PM 發表:
cM`
|
|
|
TINGSX 於 2010-11-04 05:40 PM 發表:
你地張相都吾係吾耐咖bor~
|
網主回覆
唔係唔耐? Posted at 2010-11-04 07:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
其實不是好回憶! Posted at 2010-11-04 05:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|