|
|
| |
|
|
每次上完個Dance..
門口都有幾個籠入面有幾隻貓媽..
同埋佢d嬰兒,超超超超得意..
我講ger係我每次經過都有衝動叫rumi生bb啦..
真係得意到佢阿..
手掌咁大, 腳撐撐, 眼未開..
得意到, 捱住佢阿媽個肚訓教..
不過每次一醒就林: 責任咁大,負責佢1世架wor.
不過貓bb點都係得意過人bb架啦- -
除非我生架啦......
-
依加跳緊練緊哩隻跳緊練緊哩隻舞..
|
|
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
haonam 於 2011-08-26 11:21 AM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2011-08-28 02:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
hehe Posted at 2011-08-28 02:28 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|