Tiny Secret Territory!
本來仲林住臨生日前.. 去下香港拎野添... 依加咁睇都係得聽日.. 但係聽日又, 星期一要返學阿嘛.. 唉呀, 好鬼想玩哈佬喂. 我1次都無去過阿,有冇搞錯~~ 又無人陪wor. 有d 野就係要2個人先得嘛... 唔係我都自己入去玩啦! :D
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]