Tiny Secret Territory!

blackflow
暱稱: Waiin♥
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
2011-10-23x) 和暖


   

終於有野打下啦, 昨晚去完哈囉喂...
累到攰到真係反面...
去親香港咪又係食吉野家囉.. 去搭629去海洋公園嘛..
買左張電話卡, 所以就狂打俾香港朋友啦..
入到去第1個唔係玩鬼屋, 係熱帶激飛..
激就激啦, 乜都濕哂, 比我想像中濕阿!
接著就係"恐怖創作室" 真係嚇親不過入面佈置得好靚!
嚇完後好死唔死整個笨豬跳, 超級大聲叫~
個個"喪屍絕地反擊戰"係悶架,剩係拎住支搶係咁嗶呯呯!
之後ger"紙紮極樂園"超靚入面架紙紮呠呠車- -
行行下仲有條路有氣咆逼住你嚇得我阿~
再黎"猛鬼尾班車"太多人入去啦,唔驚,好好笑~
落返下面食野,意粉加水承惠58元,我食唔哂個意粉我個fd幫我汁手尾..
之後"清宮殘異錄"排左差不多45分鐘,中途實會有鬼係中間搵人嚇!
再黎"腥級片場"無乜野阿, 再黎"3D惡夢潛行"開始進入排隊排到痴線ger情況!
哩個都唔錯ger,帶住個眼鏡, 又3D自己跳樓又無啦啦飛隻鬼埋黎!
戲肉黎啦, 八大鬼屋最後一個"亡魂棺廠"亦我最縮沙1個,事由中途要sir滑梯自己行...
排隊2個鐘絕對係正常,痴得好緊要,好耐無試過隻腳唔屬於我ger感覺...
入到去捉到隔離個個隻手就斷,sir滑梯特登企埋同1條line~
叫佢係前面等我阿, 哈哈! 都有嚇親阿因為得我2個..
終於玩完啦, 攰到去搭的士回澳了!



 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 blackflow 的日誌)


yin270 於 2011-10-29 02:34 AM 發表:
終於去左啦!好正,恐唔恐怖?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

未算好驚阿,haha!
Posted at 2011-10-30 12:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



haonam 於 2011-10-23 07:53 PM 發表:
好似好好玩咁,不過唔岩我^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ha. 岩架唔會唔岩.
Posted at 2011-10-24 01:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pig131400 於 2011-10-23 02:30 PM 發表:
A_A:@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

^^
Posted at 2011-10-24 01:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]