|
|
| |
|
|
我今日做報告..
就開返部舊電腦黎做啦...
睇睇下有好多細個d白痴相啦...
好鬼正架...
之後搵到一首歌..
我林10,1歲啦...
係我同我表妹之前錄ger歌..
係薛凱琪ger南瓜車阿...
聽完都幾好聽阿,仲好感動添,haha...
|
|
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
yin270 於 2011-11-04 01:47 AM 發表:
記得你表妹張相做左你桌面
|
網主回覆
你都仲記得,我都唔記得啦! Posted at 2011-11-13 07:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yin270 於 2011-11-04 01:47 AM 發表:
仲記得隻cd係你到!麥當娜一吻lol
|
網主回覆
hehe 係個隻cd+dvd ! Posted at 2011-11-13 07:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|