| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 12 日 星期六  |
|
2008-07-12 |
|
今日好似冇咩野打...
但就好想打...
so吾好介意我今日打d野可能有d無聊...-3-
去學黏土...整好迎迎成隻la~~~
都ok la∼!
走lu...
打比善妍問bbq...
哇...有6個人la...
善妍...我...雪盈...
敏宜...wai...ck...
1a仲有邊個有興趣aR...想多d人去aR...
好快就升f2...今次可能係1a同學最後1次聚會ga la...
想去就搵善妍la...plz...
------------------------
晏d要去飲...
又吾知搞到幾點la...慘...
-------------------------
聽日要學琴la...我要+oil...
8月中就要考la...驚驚>~<
-------------------------
今日係skipping比賽...
雪+oil~~~~~
you are the best~~~~~~~
鱅COMMENT PLZ^_^ |
|
|
|
|
yobebe 於 2008-07-12 10:56 PM 發表:
cm子=]] 用左速全??-0-
|
網主回覆
thx!
係aR...
e排覺得速全好得意...
所以咪用lor...
=] Posted at 2008-07-13 12:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
其實都吾係好多...
都係學琴同黏土姐...
=] Posted at 2008-07-13 12:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|