dotted
 
blackforest
暱稱: kwankwan;D
性別: 女
國家: 香港
« May 2017 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
Dr. Connie^_^
Baby Baby Baby oh~~
抵死@_@
Ming(k)
鱅鱅cookies(y)
文章分類
全部 (328)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
斑比時鐘v3v
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
鱅細婷
鱅huen
鱅win
鱅miu
鱅tszLing
鱅嘉
鱅芷翠
鱅brianlee
鱅宜
鱅long
鱅fer
鱅灰
鱅kwanyau
鱅欣欣
鱅晴
鱅vicky
鱅osim
鱅欣
鱅miki
鱅珊
網站連結
鱅2a froum`
鱅janice froum`
鱅jill froum`
鱅my xg`
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 328
留言總數: 1284
今日人氣: 11
累積人氣: 27404
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 13 日  星期日   晴天


2008-07-13
分類: 未分類

岩岩學完琴...

本身係學到11:30...

點知落超大的雨...咁miss liu又知我冇bring遮...

咁就擺我係度狂練琴...

[淨係彈d連音...]

彈到我d手指抽筋咁滯...-口-

我要努力練熟哂...練好哂d琴...

我要+油!!!

miss liu話8月7/8/9豉但一日考wor...

超驚aR...驚驚... -x-

--------

聽日見到雪lor...

hohohohoho開心的...

--------

仲有冇人會去bbq ga...

我地想多d人aR...

唉...1a d人都吾珍惜下d相聚時刻ge...

-3-

--------

欣間同baba去食紅豆冰...

爆耐冇去過la...

=]]

 
 
鱅COMMENT PLZ^_^
TIME`.v.:2008-07-13 12:40 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

 

 

 






訪客留言 (返回 blackforest 的日誌)


KaiWai94 於 2008-07-15 09:05 PM 發表:
@.@ 又冇打啦你
期待你新一篇中=P
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

heheh=]]
sori aR~~
e排有時吾得閒...
而家打新個篇ga la~~
Posted at 2008-07-16 03:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Huen 於 2008-07-15 07:30 PM 發表:
^^ 我係1E, 升2B, 你係唔係搭van仔番學?? 多D去我個blog ar!! ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

喔~~
係aR...
我係搭van仔ga...
你都係??
Posted at 2008-07-16 03:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



i'm SnowmAn`=] 於 2008-07-15 05:30 PM 發表:
希望各位可以到我既blog,,
留個cM''講出大家係呢個學期ge愉快回憶"
又或者係其他野都得...
我地1a不經不覺都認識左311日
希望可以收集到311個cM"
快d幫我留個cm啦~
最好搵埋你d FD幫手吧''=]
http://blog.qooza.hk/ann_lsy?eid=10016494
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx你的cM子...
記得多d泥bo∼
我會幫下你收集311個cM ga la∼∼
Posted at 2008-07-15 06:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Huen 於 2008-07-15 11:39 AM 發表:
cm 4 u,我係THMSS 嘅 -v- 你去2A??
我個blog: http://blog.qooza.hk/huen31
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係??!!
係aR...我下年升2A...
你呢??
Posted at 2008-07-15 06:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KaiWai94 於 2008-07-14 11:50 PM 發表:
@@ 5級都好快架姐,
練多D 考多D就得架=v=
(咩都吾識架我 老up =P)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=]
希望la...
我都想快d考到咁高...
hohoooho
Posted at 2008-07-15 06:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yanbaby24 於 2008-07-13 05:14 PM 發表:
C0MmENt`♥:)
得閒上黎我個bLOG留個C0MmENt
THzx`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx aR~~
一定去你度留cM ge我~~
-3-
Posted at 2008-07-14 01:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KaiWai94 於 2008-07-13 01:10 PM 發表:
@@ 你快D考到十級啦*3*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哇...
10級aR...
有排bo~~
我而家先5級...
xD"
Posted at 2008-07-14 01:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]