dotted
 
blackforest
暱稱: kwankwan;D
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
Dr. Connie^_^
Baby Baby Baby oh~~
抵死@_@
Ming(k)
鱅鱅cookies(y)
文章分類
全部 (328)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
斑比時鐘v3v
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
鱅miu
鱅fer
鱅Katherine
鱅宜
鱅甭
鱅ManIn
鱅ching
鱅lmy
鱅mike
鱅kwanyau
鱅JeA
鱅欣欣
鱅wingting
奶粉 (Ivan95904)
鱅hoi_love
鱅snowman
鱅sze
鱅珊
鱅yan
鱅long
網站連結
鱅2a froum`
鱅janice froum`
鱅jill froum`
鱅my xg`
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 328
留言總數: 1284
今日人氣: 30
累積人氣: 27454
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 21 日  星期四   晴天


廚房之打仗日...
分類: 未分類

琴日又去上繩結....原來係10點上...

我地又搞錯d時間....9點去到....

-,-

教埋第7個......迎釘結...

係收尾ge........[仲以為吾洗學個個方法...]

好好玩lor....miss話考試吾夠time可以比我地慢慢try...

但就一定吾可以打錯d結...一打錯就fail...

我要努力~~~~

最差要打成4分幾5分a....T-T

最勁都係2分54........T-T

我一定要+把勁!!!!

番去...約左雪盈泥整野食...

食完大快活就買材料lu~~

我地今日整朱古力strawberry同mango" nor"米�T~~

[all is冇火....大家自己係home可以try下...效果吾錯...

當然冇出面個d咁pro...]

chocolate strawberry......

材料有...

chocolate.........2小bar[可隨意]

strawberry......2盒[可隨意]

1.........佐溶d chocolate

2........將chocolate醬擺落個細碗仔並將strawberry浸落去...

3.......放入雪櫃[我就用左冰模hold住...若你地吾怕洗野ge可以咁]

4........+ d裝飾就ok lu~~完成!!!!!FINISH!!!!!

 

mango "nor"米�T......

材料有...

mango.............1隻

"nor"米粉.........250mL

mango juice[最好係鮮榨]....250mL

糖....................10茶匙

butter.............少少

保鮮paper.......適量

椰絲................適量

1.........起mango肉[備用]

2.........將mango juice同sugar撈埋

3..........遂少+入"nor"米粉

4........不停攪until冇哂粒粒

5..........將頭先ge混合物倒入玻璃碟並用個蓋蓋住叮4mins

             溫馨小tips[叮一次可能中間係水水9...咁就再放入去叮多2mins ok]

6........叮完...

[龜裂咁...-,-]

7........將保鮮paper搽dd butter...只係用泥防黏...

8........筆少少粉團,,初下佢,,再包少少mango,,再初番好d

9.........痴適量ge椰絲

完成!!!!!!!!!!FINISH!!!!!!!!!!!!!!!

整到個廚房亂亂地...諗住比baba mama話...好彩吾係好惡姐...-,-

但因為整完好亂同勁多野洗...我地又出街食...

T-T

----------------------------------

聽日考繩結la....驚驚....

----------------------------------

打e篇打左好耐la....請閣下留下小小cM吧~~~

 
 
鱅COMMENT PLZ^_^
TIME`.v.:2008-08-21 05:29 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 

 

 

 






訪客留言 (返回 blackforest 的日誌)


jenniferchoy 於 2008-08-24 10:22 PM 發表:
好似好好味wor~
下次要同你一齊整牙!
十卜
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係ga...真係幾好味ga~~~
吾好話我賣花讚花香a....
我同baba mama食完都覺yummy~~~
 
Posted at 2008-08-26 05:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KaiWai94 於 2008-08-22 10:54 PM 發表:
@o@ 朱古力草莓好似好好食啊/__\..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

um......都幾好食ge.....
不過整個陣有少少問題...
搞到d chocolate nut左d.....@@
 
Posted at 2008-08-26 05:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yobebe 於 2008-08-22 07:34 PM 發表:
哇咁都比我1到- -v
下次去你屋企整野食先x)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

0.0
好a.....你想整咩a????
Posted at 2008-08-26 05:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]