| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 26 日 星期一  |
|
2009-01-26 |
|
呢家吾知做乜鬼..
耐一耐先打blog-,-
今日好神囉..
6點幾PM先起身..
皆因琴日行花市行到3點..
搞到4點先訓-,-
{{訓左十幾個鐘..都吾知今晚訓吾訓得著-0-}}
琴晚同papamama去mk行..
逼死..- -v
冇乜點買野..
只係買左束桃花-,-
coz冇花岩xd
行番個桃花運先xd

禮拜五食團年飯
coz姑姐禮拜日過土耳其..{{羨慕ing}}
係酒樓玩..
無聊得滯影埋d甘既相-,-
{{我係呀柑超人xd}}
就同papa,,呀叔同姑姐去kt行..
我真係x爆你個呀伯呀..頂!!
睇你老味呀@@
{[我地泊車搞到好似amazing race甘xd}}
好少人咋kt,,
買左個牛牛揮春同金牛仔xd

跟住又過左姑姐呀叔度過夜xd
鮏左佢地隻elmo同cookie monster-v-

sesame street-v-
好多hw..而家做得好少- -
死了..
鱅COMMENT PLZ^_^ |
|
|
|
|
GIGI95 於 2009-02-01 06:04 PM 發表:
COMMENT=] 新年快樂=]
|
|
|
GIGI95 於 2009-02-01 06:03 PM 發表:
我細個鍾意BIGBIRD架=]
|
|
|
POAY 於 2009-01-29 10:20 PM 發表:
hi 路過.. 祝你新年快樂=] cm
|
|
|
cmcm! ^_^ 哇` 咁多人留c0mment比你既-3- 我又留;D 你個{呀柑超人}好勁喎xd 要回我牙:)
|
|
|
我哩啦^w^ kaka` C0mmenT` by;;yan
|
|
|
kkwan -♥C0mmenT` -♥新年塊樂` -♥牛年塊樂` -♥hapiiii new year` -♥加油^w^
|
|
|
GIGI95 於 2009-01-28 12:56 PM 發表:
BIG BIRD好得意牙XD
|
|
|
GIGI95 於 2009-01-28 12:54 PM 發表:
新年快樂=]
|
|