| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 3 月 29 日 星期日  |
|
便服day` |
|
講下禮拜4先`
冇咩特別`
但pe就請左個miss番泥教我地netball`
{{大慨係因為ms cheung有左bb掛-3-}}
netball好好玩*3*
我做GS`
但我竟然吾係入netball個個洞而入左籃球個個..
全場即笑- -
禮拜5..
個日係便服日`
但都吾好得好邊`
著得要勁樸素-3-
ABC著同一件3但吾同色`=)
上堂`{{勁少書xd}}
好快過哂d堂`
lunch,,本身ABCSRV一齊食`
但吾知點解又解體左-33-
lunch後`
coz甲x考試所以番上classrm先喎`
old kiang話::cancel呀笨`
搞gag xd
去hall`
個個扮v背人`xd
d game好搞gag..
亮相都有-3-
隊band出泥之前,,
su派左d螢光棒比我地`
high high地`
好快又放學`-V-
跟住去左he..
整花花`
好得意好好玩xd
都幾靚架`
番屋企送比mama`-V-
鱅COMMENT PLZ^_^ |
|
|
|
|
kamlvr 於 2009-04-05 10:49 PM 發表:
BYEBYE@@
|
|
|
kamlvr 於 2009-04-05 10:49 PM 發表:
係咪好多索仔索女呢..呵呵:D
|
|
|
kamlvr 於 2009-04-05 10:49 PM 發表:
便服日@@好似好好玩咁~
|
|
|
kamlvr 於 2009-04-05 10:49 PM 發表:
我地考完luu~~~爽yy~~~
|
|
|
kamlvr 於 2009-04-05 10:48 PM 發表:
拜山都幾好玩..haha
|
|
|
kamlvr 於 2009-04-05 10:48 PM 發表:
係呀..整左佢落地下030
|
|
|
kamlvr 於 2009-04-05 10:48 PM 發表:
hey
|
|