| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 4 月 17 日 星期五  |
|
超悶的easter-__-" |
|
9/4/09
同左ching & shirley姐去hk 1日遊`*v*
去哂成個hk甘滯`-口-
用左幾百蚊;
就係為左拍cp個個屎忽video`-3-
拍出泥都幾好*v*
我地去左np360; 蠟像館; peak; 星光大道`
好好玩`
成日被風吹`
就成日都有3個癲婆係街度xd
蠟像館好正`
一入去見到janice`
發癲啦我*v*
狂影`
影爆部相機`*v*
仲同shirley姐入左[活命狂奔]
okay好`
但我問old kiang借姜xd
全程就係初初入去望過1下`
跟住就全程趴係shirley個背隻度`
舒服xd
狂嗌呀我`係咪都嗌xd
我狂feel到d人係我隔離""哇.."
嚇死`
番到屋企都嚇死-v-
海旁好好玩`
"梁..朝..偉`!"*v*
笑死-V-
[[srv泥啦*v*]]

[[美食~]]

[[wif 我的最愛;;JANICE`*v*]]

po幾福算啦`
我就是個lazybone xd
16/4/09
開始番學-___-"
又要考2nd test喎`-3-
搞到我成個easter都要溫書..
頂`他媽的`
考IS,,
okay甘啦`
佢做乜撚野考甘多space!?t3t
有d又吾明佢問乜-___-"..
忽然有隻monkey麥兜坐我隔離xd
呀ba琴日用浴血戰場幫我整番個shortshort地既keyboard-V-
17/4/09
baba生日`
happi b-day`
呀ba帶挈我地食好野`
和牛;蛋糕;仲有好多美食xd
今日考c.hist`
比我想像中易好多*v*
今日囧囧有個新花名..基基xd
冇乜野好講lu`*3*
遲d再打過`-V-
各位;
係時侯留下你地既足跡comment啦`*3*
鱅COMMENT PLZ^_^ |
|
|
|
|
GIGI95 於 2009-04-21 06:53 PM 發表:
祝你BABA生日快樂喇^^
|
|
|
GIGI95 於 2009-04-21 06:52 PM 發表:
你幾靚女喎=]
|
|
|
GIGI95 於 2009-04-21 06:52 PM 發表:
我6月先考試~ 正^^
|
|
|
GIGI95 於 2009-04-21 06:52 PM 發表:
我一放假得閒就去德福架喇* 等我下次又睇下見唔見到你先^^
|
|
|
GIGI95 於 2009-04-21 06:49 PM 發表:
我返黎喇^^ 掛唔掛住我呢XD
|
|
|
GIGI95 於 2009-04-21 06:48 PM 發表:
COMMENT=]
|
|