| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 8 月 18 日 星期二  |
|
我回來了^_^ |
|
個topic講到好似去完旅行甘.
事實就吾係xd
原來我已經成個月冇上qz@__@
要打番好多野啦. coz今個holiday真係做左好多好多野xd
去左書展&動漫with shirley.
書展冇咩好講..就係行到腳瘸.
動漫.就買左好多野.漫畫呀.飾物...咩都有*v*
又出左個funz with shirley.
仲搞到上埋鏡添~__~
有好多星呀****
今個summer vacation.
竟然去左2次姑姐度xd
"世外桃源"xd 第1仲去足3日-V-
超正^_^
又同左auntie monica, 呀俊同埋姑姐去碌拎xd
好好玩.
呀俊同姑姐係高手@v@
第2次去就練成2個小得泥好廢既魔術xd
呀叔講得岩.個tv show會搞壤細路xd
而家每日都好hea.
吾係睇tv就食野.再吾係就訓xd
網都吾多上.
唉.真係變肥豬啦~__~
我要快d發奮做哂d hw呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!
okay.睇下今個假既相先.
[由於今個假做得太多野.so未能盡錄xd]

{書展飛xd} {動漫畫家的畫xd} {超美味的雪糕xd}

{好美.但除了出面的慕思.那cup cake很難吃xd} {書展同動漫都人山人海xd} {超美的海景xd}

{帥哥方大同xd} {跟pakho & elanne超近的xd] {Jason哥哥xd}
{偷左好多粉紅ball過泥我地個邊xd} {48條賽道喔xd}

{爆可愛kitty lab xd} {超好味的下午茶xd} {cool爆紳士帽xd} 
{搵我出泥話甘易xd}
鱅COMMENT PLZ^_^ |
|
|
|
|
ching;d 於 2009-08-19 06:24 PM 發表:
cmcm:) 耶耶耶~_~我黎啦;d 你今個暑假真系好多活動哈哈xp 仲見到好多星tim. 嘩嘩嘩*v*我見到個傻婆入左鏡呀哈哈 所以話同星甘接近都系要付出架xd 要回架;P
|
|
|
kothem 於 2009-08-18 03:35 PM 發表:
你個行程好豐富喔...
|
|
|
shirley(: 於 2009-08-18 03:22 PM 發表:
比牙宜搶左1-_-'' comment(: pakhopakho*v* 開心死我啦xd
|
|
|
yiyi11 於 2009-08-18 02:45 PM 發表:
cm` 好似好好食 xd
|
|