dotted
 
blackforest
暱稱: kwankwan;D
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
Dr. Connie^_^
Baby Baby Baby oh~~
抵死@_@
Ming(k)
鱅鱅cookies(y)
文章分類
全部 (328)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
斑比時鐘v3v
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
鱅晴
鱅水晶
鱅灰
鱅趙高
鱅ms
鱅brianlee
鱅kwanyau
鱅宜
鱅long
鱅mike
鱅win
鱅snowman
鱅玲
鱅lysun
鱅miki
鱅彤
鱅ching
鱅夆
鱅imfm
鱅音
網站連結
鱅2a froum`
鱅janice froum`
鱅jill froum`
鱅my xg`
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 328
留言總數: 1284
今日人氣: 2
累積人氣: 27541
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 18 日  星期二   晴天


我回來了^_^
分類: 未分類

個topic講到好似去完旅行甘.

事實就吾係xd

原來我已經成個月冇上qz@__@

要打番好多野啦. coz今個holiday真係做左好多好多野xd

去左書展&動漫with shirley.

書展冇咩好講..就係行到腳瘸.

動漫.就買左好多野.漫畫呀.飾物...咩都有*v*

又出左個funz with shirley.

仲搞到上埋鏡添~__~

有好多星呀****

今個summer vacation.

竟然去左2次姑姐度xd

"世外桃源"xd  第1仲去足3日-V-

超正^_^

又同左auntie monica, 呀俊同埋姑姐去碌拎xd

好好玩.

呀俊同姑姐係高手@v@

第2次去就練成2個小得泥好廢既魔術xd

呀叔講得岩.個tv show會搞壤細路xd

而家每日都好hea.

吾係睇tv就食野.再吾係就訓xd

網都吾多上.

唉.真係變肥豬啦~__~

我要快d發奮做哂d hw呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!

okay.睇下今個假既相先.

[由於今個假做得太多野.so未能盡錄xd]

{書展飛xd}                                               {動漫畫家的畫xd}                          {超美味的雪糕xd}   

  

{好美.但除了出面的慕思.那cup cake很難吃xd} {書展同動漫都人山人海xd}                        {超美的海景xd}    

  

 {帥哥方大同xd}                                             {跟pakho & elanne超近的xd]                         {Jason哥哥xd}

     

    {偷左好多粉紅ball過泥我地個邊xd}                   {48條賽道喔xd} 

   

  {爆可愛kitty lab xd}                                 {超好味的下午茶xd}                                 {cool爆紳士帽xd}  

{搵我出泥話甘易xd}

 
 
鱅COMMENT PLZ^_^
TIME`.v.:2009-08-18 02:34 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 

 

 

 






訪客留言 (返回 blackforest 的日誌)


patx2baby 於 2009-08-20 02:12 PM 發表:
hw方面如何啊您
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



patx2baby 於 2009-08-20 02:11 PM 發表:
成個月無上qooza-_-
我做唔到咧.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ching;d 於 2009-08-19 06:24 PM 發表:
cmcm:)
耶耶耶~_~我黎啦;d
你今個暑假真系好多活動哈哈xp
仲見到好多星tim.
嘩嘩嘩*v*我見到個傻婆入左鏡呀哈哈
所以話同星甘接近都系要付出架xd
要回架;P

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cous_1302 於 2009-08-19 12:56 AM 發表:
個海景真係好令啊!
我都有去看`可惜是下午看喇!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Fanfan_CS 於 2009-08-18 08:12 PM 發表:
動漫 aR T^T `
冇得去 ...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kothem 於 2009-08-18 03:35 PM 發表:
你個行程好豐富喔...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



shirley(: 於 2009-08-18 03:22 PM 發表:
比牙宜搶左1-_-''
comment(:
pakhopakho*v*
開心死我啦xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yiyi11 於 2009-08-18 02:45 PM 發表:
cm`
好似好好食 xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]