| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 9 月 30 日 星期日  |
行街街~  |
|
琴日,我去咗mega box 度行街街, 雖然我去過果度好幾次la, but 我仍然think 果度好多嘢行。
初初諗住去睇movie,but又冇一齣啱c.於是就去咗行街.行吓行吓,c到D衫幾靚,but太貴,冇money buy!>.< 跟住又繼續行, 話咁快就去度9/F, 去咗書局cc. 跟住c到有我想buy ge <<森之愛情>>.我就buy 咗la.(終於有嘢buy la~)跟住就去咗一間精品店度行,本身想buy 個鎖匙扣,but 又冇一個啱~跟住又去咗另1間精品店,睇到支pen好beautiful,又buy 咗(HA~HA~)果支"Hello Kitty Q"ge pen真係好qute!行吓行吓,又到dinner time la!就食餐yummy ge dinner la!
食飽飽之後,就去咗玩轉輪ge 抽獎.果度有巨型層層疊la,又有熊貓萬能俠ge 化妝袋(可做筆袋~HA~HA~)我都想要呢2things ga!But 個輪盤大實(對me嚟講!),搞到我攞咗個最差ge----紙巾一盒==" but算la,都有收獲^.^
鱅COMMENT PLZ^_^ |
|
|
|
|
紙巾一盒~ HaHa~ 同我花名~ 一模一樣喎~ 不如~ 你送俾我牙~ >﹏<
|
|
|
peter 仔 於 2007-09-30 03:14 PM 發表:
你就好la, 有嘢buy n 有街行, 你好happy la. 嗰Blog 做得very good, background music is good. But can U add some photos to it. Keep 住 update your blog. OK! 下次再 talk, 886!!
|
|