| «‹ December 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 10 月 9 日 星期二  |
又係關piano事?!  |
|
Yesterday,我收到個壞消息 ,我之前買果部piano ge 型號得番D廠底貨,so我地5要果D貨,要D new ge 貨,but下班船要wait到10月廿幾號,成11月頭先嚟,唉! 明明好fast就可以喺home度練琴,宜家就冇咗la!~好慘!But接受把la~真係hope果1日快D嚟ar!(HA~HA~)
鱅COMMENT PLZ^_^ |
|
|
|