| «‹ August 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 12 月 18 日 星期二  |
|
hohoho...hohoho... |
|
today,
真係happy牙~
小息果陣,
竟然攞到
Pinky姐姐geMSN,
超happy牙~
上music果陣,
考singing,
luckily,
未考到me~
D boys考哂lu!
佢地sing得
超搞笑,
everyone有佢地
獨得ge style,
1d就似reading,
1d就似girl ge sound,
1d就唱得都算OK ge...
栢瑛都係sing得咁gd ge>3<
番到home,
原來mama buy
左...
黑澀&棒棒特別版ge card,
超beautiful,
我竟然有幻燈card,
好得意,
又有1膠card,
so happy牙~
仲有Theresa ge
card簿,
so beautiful =3=
today,
係me最happy ge 1 day la~
P.S(plz多d嚟&留CM牙~)heheXP
鱅COMMENT PLZ^_^ |
|
|
|
|
yobebe 於 2007-12-27 06:28 PM 發表:
|
網主回覆
你就gd la~
>3<
heheh
wakakakkakaka Posted at 2007-12-28 08:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yobebe 於 2007-12-22 08:33 PM 發表:
|
|
|
係呀............超好笑..... 你就好啦......有咁多卡....^^
|
|