| «‹ January 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 3 月 25 日 星期二  |
|
牙~ 好慘... |
|
今日
1朝早--9:00就要返學校步操,
好慘~
果陣都5g做乜鬼,
d燈成日都係紅ge~
係皇府山果個先離譜牙...
個綠燈先得個幾秒,
但係個紅燈就有成幾分鐘,
果陣真係超激氣牙!! >.<
好彩都5係late好多,
d人都未start,
超fast咁就操完...
[because有好多個rest...=]
今次超正牙~
我地8個人1 team~
he!!~
最正ge係下鄒5洗返~=]
放左,
同林善妍去左m記lunch~
食完,
走lu...>33<
唉!!
都5明點解成日都有咁多試考ga~
又要不斷咁溫書la~
唉...>~<
鱅COMMENT PLZ^_^ |
|
|
|