| «‹ April 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | |
|
2008 年 4 月 27 日 星期日  |
|
很久很久... |
|
很久很久了
很久冇打到blog了...
↑對我來說...
xD"
because我平時都會
每日都打...
but
e2日都冇>o<
好慘牙←邊有一日你5係話5慘ga...=="
星期5個日maths要做一份好可憐的hw
做左我成個鍾咁濟牙...←狂draw圖...
仲有news ass呢?!
唉
琴日
學琴好happiii牙
冇俾miss鬧 xD"
but d拍子就硬係都5准ge...
激死我la!! 
下午
baba因為公司d電腦上5到網
就番一番公司law d野就番泥做野
仲可以陪我tim~
今日
早上read果本"陽光老師的情書"
都5錯ge
but有d情節就有d恐怖la...>.<
then同baba去breakfast
返到泥
打左陣nds
又要開工
that means要rev lu
rev完dict就cc其他科ge野
ready"66"
>3<
but都係teach左dd姐=.=
唉
驚驚牙...!!
8
鱅COMMENT PLZ^_^ |
|
|
|